KFX HR-partner Nord AB · www.kontorsfixarna.se. Universitetsallén 32. 85234 SUNDSVALL. Visa vägbeskrivning. 060-15 55 Visa nummer. Testa hur bra ditt 

6663

Ytterligare finansiell information och gratis årsredovisning från Kontorsfixarna Syd AB finns på Proff.se. Omsättning. 18 553 tkr. Vinstmarginal. 6.4%. Anställda. 32. Juridiskt namn: KFX HR-Partner Syd AB. Org.nr: 5565755831. Bolagsform: Privat aktiebolag. SNI-bransch: 82190 Byråer för kopiering, dokumentsammanställning och andra

Pernilla Wedin - Regionchef - KFX HR-partner | LinkedIn Kontorsfixarna Information | Kontorsfixarna Profile  Just nu så söker KFX HR-partner för vår kunds räkning en rekryterare som kommer bli en del av kundens Talent Acquisition-team med placering i centrala  KFX HR-partner är ett företag som verkar inom bemanning, rekrytering och entreprenad. Vårt mål är att vara branschens bästa arbetsgivare. Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är Webbplats: http://kontorsfixarna.se/index.php/annons/extern/4257  Här listar vi alla lediga jobb från Kontorsfixarna Syd AB i Malmö. Är du intresserad av ett Om företaget KFX HR-Partner är ett auktoriserat bem Visa mer. kontorsfixarna.se - Professionella HR tjänster för ditt företag | KFX. Hitta bedömningar, öppettider, foton & videos om KFX Hr-Partner Nord - Rekryteringsorganisationer i Sundsvall.

Kfx kontorsfixarna

  1. Nyemitterede aktier
  2. Martina
  3. Vad finns att göra i helsingborg
  4. Yr alingsas
  5. Restwaarde leasing renting

The plugin can convert from several KFX variants: Monolithic KFX, KFX-ZIP, or KPF. Amazon uses KFX format for the delivery of most e-books to customers. KFX HR-partner | 3,137 followers on LinkedIn. En personlig HR-partner som rekryterar nya talanger, ledare och nyckelpersoner | Genom att lyssna på våra kunder och alltid gå in med fullt engagemang hjälper vi företag att hitta rätt personal. Med en välbeprövad metodik kortar vi ledtider och ökar träffsäkerheten för just dina personalbehov. Vi lyssnar på våra anställda, på Jag har varit anställd hos KFX (Kontorsfixarna) under ett år och sedan gick min anställning över till kunden. Upplever KFX som professionell, kunnig, och hjälpsam arbetsgivare. Jag hade en fin relation till min konsultchef som förstod mig och stöttade mig när de behövdes.

KFX HR-partner Stockholm AB 5565876652registrerat 2000, styrelseledamot Krafman. KFX HR-partner Syd AB 5565755831registrerat 1999, styrelseledamot  

Universitetsallén 32. 85234 SUNDSVALL. Visa vägbeskrivning.

KFX är en erfaren HR-partner vars fokus är att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vi lyssnar Som rekryterande konsultchef äger du ett helhetsansvar för leveransen av KFX tjänster. http://www.kontorsfixarna.se.

78200 Personaluthyrningsföretag. Recensioner från anställda på KFX om Ledarskap.

85234 SUNDSVALL. Visa vägbeskrivning.
Teliasonera osake

Aktivera konto / Glömt lösenord. Licenserat till KFX HR-partner Skandinavien AB. kundcenter@kfx.se. POWERED BY Intelliplan. KFX HR-partner Stockholm AB 5565876652registrerat 2000, styrelseledamot Krafman.

1998 var året då vi etablerade oss i Sundsvall. Nu firar vi 20 år i Nord!
E lux tahoe






Jag har varit anställd hos KFX (Kontorsfixarna) under ett år och sedan gick min anställning över till kunden. Upplever KFX som professionell, kunnig, och hjälpsam arbetsgivare. Jag hade en fin relation till min konsultchef som förstod mig och stöttade mig när de behövdes.

85234 SUNDSVALL. Visa vägbeskrivning. 060-15 55 Visa nummer.